Wednesday 21 August 2013

時間、地點、人物

唔知大家有冇曾經想過 時間、地點、人物既相互關係呢。我覺得呢三個成份係會對人既一生有好大既影響。

就好似如果我係出生於八十年代後期,咁會點呢。我會唔會做緊咩,定係晌邊度呢?

如果我身處既地方唔係香港,而係澳門,或者台灣,甚至係外國。咁又會點呢?

如果我唔係遇到我既老竇、老媽子,唔係遇到我既老婆,咁究竟會點呢?

可能我既一生已經唔同晒。

既然有這樣的因素,才有這樣的人生。所以我會更加珍惜現在擁有的人同事,好好欣賞相遇的人和物。

No comments:

Post a Comment

Total Pageviews