Monday 26 August 2013

20130825 - 有彩虹的一天

2013年 8月 25日 星期日
晴,隔中有雨

今日比較忙,因為大魔怪要參加武術比賽,所以一早已經起床梳洗出門。

小魔怪仲未起身,我就梗係快快手換衫,廢事拖拖拉拉等陣累哥哥遲到啦。差唔多攪掂出門口,突然有一把聲叫我喎。

小魔怪:爸爸,你換衫去邊呀!

我:爸爸換衫出街囉。

小魔怪:爸爸,你換衫出街去邊唧!(注意已提高聲浪高八度 )

我:爸爸同哥哥出街去比賽呀。(已經唔可以再隱瞞同哥哥出去)

小魔怪:吓,咁我點呀,咁我未冇早餐食囉。(聲音已經開始發抖)

老婆即刻都忍唔住要開聲

老婆:等陣媽咪同你去食喇。

小魔怪:吓,咁我點呀,我好肚餓呀。(佢跟本就無將老婆講既野聽入耳)

唯我就有急急腳落街買早餐俾阿小姐啦。

唔通我既存在價值就係外賣速遞~~~~~

送一張小魔怪瞓完晏覺既相,佢一睜開眼,就話:嘩~~~~~彩虹呀。




No comments:

Post a Comment

Total Pageviews