Thursday 13 February 2014

[大魔怪特集] 我有進步呀。樂觀? 定係我失敗呢?

噚晚,大魔怪叫我同魔怪媽咪一齊坐定定聽佢講啲野喎。

大魔怪: 我今日好開心呀。
我: 咩事呀??
大魔怪: 老師今日讚我有進步呀。

(嘩! 竟然會俾人讚呀。)
我 (興奮地): 哦! 係呀, 點解既~
大魔怪: 我今日雖然有小小傾計,不過冇大叫囉~

(頂! 唔大叫就叫有進步~~~~ 妖)
我 (微笑, 仲要好興奮咁): 係呀~~~, 咁你要繼續努力呀~,快啲去做功課啦。

其實,雖然可能係好微不足道既事,但係對於阿仔黎講,已經係好滿足既,我亦都相信,總有一日,佢會有機會發揮所長,唔好俾世俗既眼光束縛住你呀。你要繼續好好努力呀。

(後話: 大魔怪講完呢番話,外母大人就不斷晌廚房話大魔怪,上堂就唔應該講野,又呢樣又果樣。其實,我明白佢係愛之深,責之切。不果呢樣,其實唔係我好成功架,我可以證明。)

No comments:

Post a Comment

Total Pageviews