Tuesday 17 December 2013

妖怪家長

小弟尋日潛水休息,帶左大魔怪去左參加校際朗誦節,大魔怪好可惜差一分就可以有名次,同第一名只係差三分。

不過睇到佢出場淡定自若,懂得避重就輕既演出,其實佢已經係我既冠軍喇。

不過呢,身處呢啲環境真係可以睇到好多港豬/單非家長既百態。

1. 啲家長唔得閒,唔緊要,你搵個工人帶小朋友,都唔係問題,工人姐姐都唔識規矩,唔該將個電話較去靜音啦。

2. 入左場既家長,自己晌度用tablet,睇報紙,更有人呵欠連連,同有人一入場就瞓左。大佬呀,你唔尊重自己,都尊重下個比賽,尊重下參賽者啦。你地係咁唔想晌度,可以放低小朋友,等佢自己比賽。

3. 比賽中途,有個南亞裔既小朋友唔記得左小小,就話唔係唔係,有個疑似單非既家長就"拮"一聲笑出黎,其實個場地係一個千呎多既房,你咁樣一笑,啲參加者既感覺會點。

4. 比賽過後,有於參加者比較多,我選擇到外面去等待結果(因為我都好緊張),宣佈結果之前,評判就對比賽總括評語。不過,我身邊有一對港豬父母,就不斷咁講野,話呢樣,講果樣,仲話點解個評判咁多野講,屌,評判睇到既,講番俾參加者知,係可以改善佢地既技巧。如果你咁唔撚中意聽,請你坐定定。一門之隔,裡面啲人係會有機會聽到呀。

總結,有咁既港豬家長,就有點樣既港童,港豬禍港。非我輩妖怪家長所能改。只希望大小魔怪身體健康,唔好識太多港童。

妖怪家長 上

No comments:

Post a Comment

Total Pageviews