Monday 10 June 2013

唔經唔覺原來我個仔都大過左好多~~

唔經唔覺原來我個仔都大過左好多~~~~~~~, 早兩日傾開一啲野, 發覺自己真係老左~~~, 對話內容如下

星期六黃昏, 例行公事同佢去學武術, 晌過馬路既時候, 發現前面有一對小情侶 (大約中一, 二度啦), 我就好語重心長咁同佢講喇,

我: 阿仔呀, 你唔好好似前面個哥哥同姐姐咁, 咁快拍拖喎
仔: 冇~~(好快咁答, 但係佢既表情超唔好意思)
我: 仲咩呀, 你唔係拍拖呀?? (大驚, 身為父親, 我唯有梗係追問啦
仔:梗係冇, 我唔會咁快拍拖 (好堅定咁, 雙眼有星星)
我: 哦, 係呀, 唔好咁快拍拖呀
仔: 我先唔會呀
我: 點解呢?? (我真係好想知呀, 你快啲講啦)
仔: 咁我仲想玩下先嘛~
我: 哦, 玩下先!? 下, 拍左拖, 唔玩得呀??
仔: 係呀, 拍左拖就唔同架喇
我: 哦~~~ (忍笑中, 心諗拍左拖有咩唔同呀, 可能仲玩得癲啲呀)
我: 咁你唔好咁快拍拖喇
仔: 知道~~~~


唉!! 我其實都唔知開心定唔開心好, 佢/而家啲細佬諗緊咩呀~

No comments:

Post a Comment

Total Pageviews